Review : Highlight foundation Eva Garden







“A respectable appearance is sufficient to make people more interested in your soul” 





Buna dragele mele , azi doresc sa va prezint fondul de ten pe care il folosesc de cateva saptamani si de care sunt foarte multumita si care ma ajuta sa arat impecabil in fiecare zi . 
Este vorba de fondul de ten de la Eva Garden made in Italy si importat in romania de catre Alpa Est . 




Eu am tenul un pic " dificil "  ,cand este curat este foarte putin sensibil in zona pometiilor dar cand  este acoperit de fond de ten , mai ales toata ziua tinde sa luceasca in zona T si sa fie uscat in restul zonelor ; de aceea imi este destul de greu sa imi aleg un fond de ten bun care sa reziste , sa nu incarce porii si sa hidrateze zonele mai sensibile ale fetei . 
Pot sa spun ca acest fond de ten face minuni pentru tenul meu , imi lasa tenul sa respire protejandu-l , avand SPF 21 in timp ce il acopera discret intr -o nuanta calda . 






Este foarte usor de folosit iar pompita te ajuta sa aplici exact cat ai nevoie . Faptul ca nu il simt deloc pe fata este un mare plus pe langa faptul ca mai contine Acid Hialuronic care are rol de a hidrata intensiv si de a netezii linile fine . 



Gasesste -ti fondul perfect , beauty showroom pe strada Sucevei nr.49 Oradea , Romania sau viziteaza site-ul online unde o sa gasiti o gama larga de produse cosmetice de care sa va indragostiti . 



Va pup dragele mele ! 

Ne reintalnim tot in acest loc in curand #decemberOutfit! 









Comments

Popular Posts