Review: Mastile Pure Clay de la L'Oreal



Testez de ceva timp mastile acestea de la L`Oreal si imi plac la innebunie . Ador mastile de fata , 10 min de spa la tine acasa oricand !

Iar cum de 4 luni , nu am mai mult de 10 min de repaus :) acestea sunt perfecte . Imi place sa le aplic seara dupa dus cand sunt deschisi porii si in timp ce ma spal pe dinti sau imi aplic o crema hidratanta pe corp  .  Simplu si usor iar fata de argila clasica nu imi murdaresc toata baia in prepararea ei .




Mască Pure Clay exfoliantă pentru netezirea tenului, cu extract de algă roşie
Acesta masca a fost prima pe care am incercat-o si care ramane preferata mea , are un miros fantastic si se clateste foarte usor de pe ten . Iar fata ramane super luminoasa si fina . Acesta o aplic de 2 ori pe saptamana  .


Mască Pure Clay revitalizantă pentru iluminarea tenului, cu extract de cărbune
O ador cand am tenul obosit si incarcat reuseste sa il tempereze . Lasa o senzatie foarte placuta , singurul minus din parte mea este ca necesita mai mult timp sa o cureti de pe ten . 
Insa acest lucru nu ma opreste sa o folosesc 1 data pe sapt sau cand imi simt tenul incarcat . 


Mască purifiantă Pure Clay pentru matifierea tenului, cu eucalipt
Are un miros yammi rau si lasa tenul perfect mat . O folosesc in general pe zona T a fetei ( special creata pentru zonele grase ale fetei ), insistand mai mult pe frunte , unde uneori am senzatia ca este mai uleios . 




Poți folosi o singură mască sau toate 3 odată, în funcție de nevoile fiecărei zone. Le lași 10-15 minute, până se usucă cu totul, apoi te speli bine cu apă călduță .

 Dacă deja folosiți Pure Clay Masks, sunt curioasă, cum vi se par? Let me know, insa până atunci vă doresc un week-end ( sau o duminica ) cât mai frumos / frumoasa .


Love , 

R

Comments

Popular Posts