Favoritele lunii Ianuarie


Incepem noul an in forta cu 2 achizitii noi in materie de make-up. Nu stiu cum se face dar mereu sunt in cautare de fonduri de ten, as vrea sa am unul preferat pe care sa il folosesc mereu dar totodata as vrea sa le incerc pe toate noi aparuta ! 😆

Asa ca desi aveam deja 3 fonduri in trusa mea de machiaj, eram in cautare de al 4-lea ! Aveam un fond de ten de la Note inca de 
la sfasitul anului trecut dar am pus ochii si pe celalalte game. 

Stiind ca trebuie sa primesc un pachet de la Note dar nu stiam exact ce va contine, am fost super fericita ca se afla si acest fond de ten si mai exact DETOX & PROTECT FOUNDATION.









De cateva luni pielea mea tinde sa se usuce foarte tare, pana acuma aveam aceasta problema doar la maini dar de ceva timp se intampla sa imi fie si tenul desi pana acuma il aveam mixt iar acuma este super uscat.  
Asa ca imi este destul de dificil uneori sa imi gasesc un fond de ten care sa nu imi usuce tenul mai rau decat este si nici sa nu luceasca in zona T. 

Am folosit si folosesc in unele zile si fondul de ten LUMINOUS MOISTURIZING FOUNDATION tot de la NOTE COSMETICS, care imi hidrateaza foarte bine tenul dar parca imi lasa usor lucioasa zona fruntii.  

Acesta asigura cele mai bune rezultate in make-up, datorita ulei de migdale dulci, extractului de drojdie si vitaminei E. Acestea functioneza ca un scut protector impotriva radicalilor liberi si agresiunii factorilor de mediu ( lumina, stres, poluare).
Acorda pielii o acoperire fara cusur, protejeaza cu factorul SPF 15 si poate fi folosit si ca baza . Ideal pentru toate tipurile de piele, textura sa usoara si matasoasa ii confera o buna contopire cu pielea si sporeste frumusetea naturala. Se usuca rapid, hidrateaza pielea, elimina asperitatile si confera catifelare pielii, ajuta la reducerea ridurilor si a sensibilitatii pe piele. " 

Pe scurt este potrivit pentru toate tipurile de ten, iar personal mie imi este perfect pe tenul foarte uscat dar cu tendinta spre mixt din cand in cand ( complicat stiu 😧 ).



Mereu ai nevoie de un nou ruj/luciu de buze, asa-i?
 Daca raspunsul tau este DA atunci te vei indragosti de acest luciu super hidratant si yummy! 
In ultima vreme am folosit mai mult luciuri mate ( sau balsam de buze 90% din timp #momlife ) dar acesta este este oarecum intre un ruj si un balsam de buze. Si ma refer la faptul ca este cremos, hidrateaza foarte bine buzele si le lasa colorate intr-o nuanta suava. 

Cu siguranta trebuie sa ma uit si la celalalte culori ! 

So girls, care produs va tenteaza cel mai mult ? 


In aceasta perioada gasim multe oferte la toata gama Note atat pe Emag cat si pe Elefant.  

Comments

Popular Posts