Foundation! Foundation! Foundation!



Cum sa ai doar 1 cand sunt atatea variante disponibile? Ma refer la fondurile de ten, bineinteles ☺️. 

Ador sa testez produsele de beauty, fonduri de ten, pudre, blush-uri, rujuri ( oh mai ales rujurile, cu cat sunt mai mate cu atat sunt mai iubite 💄 ).

Am ales cateva dintre preferatele mele, produse pe care le folosesc cel mai des si care imi plac cum se aseaza pe ten. 



• FACEFINITY All day flawless foundation from MaxFactor 

Il ador pur si simplu. Este super usor de aplicat, arata foarte bine pe ten chiar si dupa 6-7 ore. Fiind un produs 3in1 ma salveaza cand sunt pe fuga ( like always ). 




• DETOX&PROTECT and LUMINOUS MOISTURIZING FOUNDATION from Note Cosmetics 

Despre fondurile de ten de la NOTE v-am scris in mai multe articole si sunt geniale. Cel Detox&Protect are un finish mai mat pe tenul meu si o acoperire mai mare, deobicei il folosesc la iesiriile in oras, deoarece se mentine foarte bine iar tenul arata impecabil. 

Cel Luminous Moisturizing foundation face exact ce spune, lasa tenul hidratant si luminos. Il folosesc cand doresc un machiaj mai light sau cand simt ca tenul meu are nevoie de un mic ajutor ( fiind prea uscat, tern ). 




• HD LIQUID COVERAGE foundation from Catrice 

Sincer am vazut foarte multe tutoriale pe instagram & youtube despre el si vroiam demult sa il incerc. 
Nu m-a dezamagit deloc, lasa tenul fin si acopera toate imperfectiunile acestuia. 
Fiind un fond de ten cu acoperire mare si rezistent pana la 24H ( 18 sigur, testat 🤟🏻), simt ca nu imi lasa tenul sa respire prea bine asa ca prefer sa il folosesc la evenimente ( mersul la cinema este un eveniment cand esti parinte 🤦🏻‍♀️) si nu in fiecare zi. 




• INFALLIBLE 24H foundation from L’Oreal 

Il am de doar 2 saptanani dar a devenit incet unul din preferatele mele, l-am folosit aproape zilnic si imi place foarte mult cum se aseaza pe ten. Are o acoperire medie, lasa tenul usor luminos si hidratant ( al meu cel putin ). 




• PHOTOREADY BB CREAM from Revlon 

I know i know, este un BB cream dar are acoperire de fond de ten. Este foarte lejer pe ten, deobicei imi place sa il aplic cu degetele. Lasa tenul super fresh 

Comments

Popular Posts